Jag har inte mottagit min order?

Om du har lagt en beställning och väntat i mer än två dagar så har troligtvis någonting gått fel. Det första du kan göra för att se statusen på din beställning är att se om du har fått en leveransbekräftelse som en spårningslänk.

Fått leveransbekräftelse
Om du har fått leveransbekräftelsen kan du spåra försändelsen med spårningslänken och se om den är på väg och var den befinner sig. Om paketet är på väg så är det antagligen bara att vänta ett par dagar extra. Om paketet inte kommer efter några dagar kan Postnord/DHL råkat slarva bort det.

Om länken säger att det endast skrivits ut en fraktetikett men inget har skickats så har något fel uppstått i vårt lager när vi skulle skicka ut din beställning. Detta beror oftast på någon av dessa anledningar:
– Produkten har precis tagit slut i lager
– Adressen du har angivit är felaktig
– Vi har oväntat mycket beställningar och lagret behöver någon dag extra på sig

Ej fått leveransbekräftelse
Om du inte har fått en leveransbekräftelse inom 1-2 dagar efter att beställningen lades så har vi av någon anledning inte kunnat skicka ut din beställning. Detta beror oftast på någon av dessa anledningar:
– Produkten har precis tagit slut i lager
– Adressen du har angivit är felaktig
– Vi har oväntat mycket beställningar och lagret behöver någon dag extra på sig

Om du fortfarande inte har fått svar på din fråga kan du höra av dig till vår kundservice här.