Hur gör jag för att skicka tillbaka mitt paket?

Om du inte är nöjd med din beställning kan du skicka tillbaka ditt paket inom 30 dagar från det att du hämtade ut eller tog emot ditt paket.

Du skickar ditt paket till följande adress;

Sagagatan 22, 50635 Borås, Sverige.

Se till att göra det tydligt på ditt paket vilket order-id du har.

Vi  rekommenderar att ni använder Postnords “Skicka Direkt” tjänst då den är lätt att använda och erbjuder bra priser.
Länk till Postnord Skicka Direkt – https://portal.postnord.com/skickadirekt/

I de fall där vi står för frakten (felaktig produkt) är det lättast om ni mailar oss så att vi kan skicka en betald fraktetikett till er över mail. Du lämnar sedan in paketet hos antingen ett Postnord ombud eller en DHL Servicepoint beroende på ifall det står Postnord eller DHL på returetiketten. Du kan enkelt söka upp ditt närmsta ombud genom att googla din ort och sedan antingen “Postnord ombud” eller “DHL Servicepoint”.

När vi har mottagit din retur kommer paketet att behandlas och en återbetalning aktiveras.

Vår återbetalningsgaranti varar i 30 dagar. Om det har gått 30 dagar sedan du tog emot eller hämtade ut ditt paket kan vi tyvärr inte erbjuda dig återbetalning eller utbyte.

Det finns vissa situationer där endast delvis återbetalning beviljas (om tillämpligt)

  • Varor är skadade eller saknas delar av.
  • Varje artikel som returneras mer än 30 dagar efter leveransen.