Epost

info@skaggkungen.se

Vi besvarar alla mail mellan 10.00-19.00

Under helger kan det ta längre tid att få svar.

Returadress

Sagagatan 22, 50635 Borås, Sverige.

Kontakta oss

Har du funderingar över leverans, betalningar eller något annat på sidan? Skicka en fråga till oss så hör vi av oss inom 24 timmar

Kontakta oss

Vanliga frågor & svar

Jag har inte fått min leverans, vad gör jag?

Vänligen kontakta vår support på info@skaggkungen.se om du inte fått någon leverans 3 dagar efter du placerade din order. 

Min produkt fungerar inte, hur returnerar jag?

Om produkten du har beställt har gått sönder i leveransen eller vid användning står vi för ersättning ett år efter leveransdagen. Kontakta vår support på info@skaggkungen.se och skicka bild samt en kort förklaring. Du kommer då få en returetikett för att skicka tillbaka den trasiga produkten och ett nytt paket skickas till dig så snart som möjligt.

Jag är inte nöjd, kan jag skicka tillbaka paketet?

Om du inte är nöjd med produkten du har beställt tar vi oftast emot en retur så länge det inte är en förbrukningsvara så som skägg- olja, vax, balsam etc…

Är det en “vanlig” produkt och du vill returnera produkten inom 30 dagar kan du kontakta vår support på info@skaggkungen.se och be om en returetikett för att kostnadsfritt skicka tillbaka paketet. 

Har det gått mer än 30 dagar står du själv för frakten. Du ordnar det smidigast genom att gå till ett Postombud, alternativt på följande sida: portal.postnord.se om du vill göra det hemma.